Mitt Garn och Kaffe paket !

Paketet från min Garn och Kaffe vän kom idag !

Det kom från Gotland. Tack så mycket ! Jättefina garner i och dessutom ett mönster till Swallow tail schalen som jag nu ska ge mig på. För att inte tala om Jitterbug garnet... Mina favvo färger är det också. Det var inte bara Gotlands kaffe med utan även lite Gotlands the som jag ser fram emot att prova när jag kommer hem från jobbet ikväll/natt nån gång.

Bloggar mer sen !





På stickorna till ikväll eller inatt... :



Till en liten 2-åring i Stockholm, givetvis i Fabel garnet.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas Du blev nöjd, upptäckte efter jag skickat paketet att Du egentligen önskat Dig blå o vita, jag läste på Dina Hemlisfrågor, men nu har jag lärt mig något nytt!!

Anita

2009-03-12 @ 18:53:54
URL: http://www.stickanita.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0