Under helgen som har varit...

har jag för det mesta jobbat ! En på jobbet var sjuk och jag har då jobbat extra lördag och söndag, eftermiddags passen. Bra med lite extra timmar ! Kan ju spenderas ex. i Riga...

Stickningen har fått vila under helgen, eftersom den lediga tiden har tillbringats (både lördag och söndag) på Isracing. Ingen från hemgården har tävlat och det var lite bilar som ställde upp i år, men det är alltid skönt att vara ute och alltid någonting spännade händer. Lite bilder från tävlingen:









När vi kom hem upptäckte vi att Hugo Hare hade varit på besök, och tassavtrycken var ganska stora :



Avslutar med att säga att min lediga dag idag består av att renbädda sängen, plocka undan lite återvinningsbara grejer, titta på lite film, kanske tvätta någon matta och sticka lite !

Avslutar med en bild från min bakgård idag, härliga skuggor på snön !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0