Förlåt !

Förlåt min hemlis nr 5 och min te och garn kompis för att jag inte har tackat er för era fina paket som ni har skickat till mig ! Jag är jättenöjd och glad över allt, choklad, te och garner. En del har blivit julklappar och jag har tagit bilder på alla paket men blogg.se vill inte jobba med mig, så bilder kommer senare !
Jag är jättedålig på att uppdatera, beror med på lathet, men nuförtider så har mitt nya jobb mycket  av min energi och min kraft. Fast det är jätteroligt !

Jag har ju stickat en del också, framförallt sockor till julklappar. Lite sockor till presenter har det också blivit men inget stickat till mig ännu. Funderar på att sticka mig en sjal, garnet har jag men inget mönster ännu.

Nu återgår jag till ... och kommer tillbaka hit snart igen. Förhoppningsvis med bilder.

Återigen tack !!

Kommentarer
Postat av: Hemlisen din

Vad kul att höra att paketen har kommit fram och blivit uppskattade... Och nu fick jag lite info ang ditt sista pakets innehåll :-)



//Din Hemlis

2010-02-03 @ 20:43:52
Postat av: Camilla

Hej Ann-Britt, då antar jag att du varit min hemlis :-)... har avi på ett paket som ska hämtas så då antar jag att det är paketet från dig. Bloggar så fort jag hunnit hämta paketet.

//Camilla

2010-02-26 @ 21:49:44
URL: http://odlehopp.blogspot.com/
Postat av: Birgitta Thorstensson

Hej! Vill tacka för det så trevliga, goda och väldoftande paketet jag fick från dig. Här nere i Göteborgstrakten har vi bara några minusgrader nu, fortfarande ganska mycket snö (mycket för att vara här) men idag en härlig vårsol

Hälsningar

Birgitta Thorstensson

2010-03-03 @ 13:30:38
Postat av: Ida

Hej!



Då har jag något att se fram emot i lådan de närmsta dagarna :P



Kram

2010-03-17 @ 12:08:18
URL: http://kidassticksida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0