Dagen idag...

har jag spenderat innomhus. Den enda gången jag öppnat ytterdörren, var för att ta emot dagens post. Som för övrigt bestod av en Tradera vinst: 4 härvor blågrönt garn av märket Parley. Blir nog förmodligen sockar, så småningom. Jag väntar för övrigt på en härva handfärgat rosa melerat 1 trådigt (också det en Tradera vinst) som förmodligen blir en sjal.

Min sjal växer, är snart färdig och i hjärnan snurrar det av nya funderingar på vad som komma skall.... Funderar också på resan till New York, ska nog leta upp några garnaffärer där också !

Bjuder på en bild av mitt äppelträd !



Kommentarer
Postat av: Anita

Snygg blogg!



Tack för att jag fick adressen, skönt att det har blivit ljusare ute i alla fall... fast det är kallt brrr... - 23 hos mig idag



Kram

2009-02-12 @ 10:22:58
Postat av: Annica

Vad trevligt med Din blogg, det känns också skönt att det finns fler som har samma intresse som jag eller kanske problem, garn, garn, garn. Och visst är det ganska mysigt med kylan då behöver man ju inte gå ut utan kan sitta inne med stickningen.

2009-02-16 @ 10:57:13
Postat av: Sis

Lika lite uppdatering här som i den förra bloggen ;o)

Vårrullarna tog slut igår....

2009-02-17 @ 13:44:27
Postat av: Maria

Här stickas det också, en häftig kofta till Prinsessan!

2009-02-18 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0