På stickorna idag finns det...

nya sockor. Igår kväll (sent, ca 00.30) gjordes dessa rosa till en 4-åring klara:



Idag blir det till hennes lillebror, i samma garn, fast i blått. Han är bara ett år yngre, så det går fort, jag räknar med att de ska vara klara tills fredagkväll. Vad ska jag göra sedan då ? Kanske spindelmössan...

Men jag har även fått en förfrågan om att sticka upp sockor till försäljning i en ännu inte öppnat presentbod. Och jag ska ja, så det blir många sockor. Sedan har alla syskonen J önskat sig sockor och resten av syskonbarnen måste väl också få. Fast det ser ju ut som att deras mammor också vill ha....

Bjuder på en bild från min bakgård som avslutning idag:


Kommentarer
Postat av: meriemsaleh

2011-04-01 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0